sâmbătă, 7 octombrie 2017

Berkshire managers

Managerii noștri au obținut rezultate extraordinare făcând lucruri obișnuite-dar făcându-le extraordinar de bine. Managerii noștri își protejează francizele, controlează costurile, caută noi produse și piețe care le consolidează punctele forte și nu se lasă distrași. Lucrează din greu la detaliile afacerilor lor, și asta se vede. - Warren Buffett

   Când vin la mine oameni care vor să-și vândă afacerea, trebuie să îi privesc în ochi și să decid dacă iubesc doar banii sau își iubesc afacerea. Este OK să iubească banii, dar este absolut necesar să își iubească afacerea.

   ... să lucrezi cu oameni care te enervează e ca și cum te-ai căsători pentru bani - probabil o idee foarte proastă indiferent de circumstanțe, dar curată nebunie dacă ești deja bogat.

   Atunci când trebuia să încheiem achiziția în biroul lui Charlie, Jack era în întârziere. Când a ajuns, în final, ne-a explicat că a condus prin împrejurimi, căutând un aparat de parcare care încă mai avea timp până să expire. Acela a fost un moment magic pentru mine. Atunci am știut că Jack va fi genul meu de manager.

   Deși ”munca” nu înseamnă nimic din punct de vedere financiar pentru mine, îmi place să o fac în Berkshire pentru câteva motive simple: îmi dă un sentiment de satisfacție, libertatea să acționez așa cum consider eu adecvat și oportunitatea de a interacționa zilnic cu oameni care îmi plac și în care am încredere. De ce managerii noștri - artiști desăvârșiți în ceea ce fac - ar vedea lucrurile altfel?